loading...
شکیل دانلود
محمدرضا بازدید : 20 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۱۱۵ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت Psd, Png, Ico و در ابعاد ۱۲۸در ۱۲۸ هستند..

 

Harmonia مجموعه 115 آیکون با طرح نقاشی Harmonia Pastelis Icon

محمدرضا بازدید : 22 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Softany WinCHM for Word v3.03 نرم افزار کاربردی است که با اضافه شدن به تب های برنامه Microsoft Office Word این قابلیت را برای شما فراهم می سازد تا به راحتی از روی اسناد و متن های خود در مایکروسافت ورد فایل های راهنما تولید کنید. علاوه بر این ها قابلیت های کاربردی نرم افزار Softany WinCHM for Words همانند ساخت فایل های راهنمای PDF و HTML جهت استفاده در وب از امکانات جالب آن می باشد. توسط این نرم افزار حرفه ای قادر خواهید بود تنها با چند کلیک و بدون هیچ پیچیدگی به ساخت فایل راهنما با فرمت رایج CHM بپردازید و یا اسناد ورد خود را به فایل های راهنمای HTML – CHM تبدیل نمایید.

 

Softany WinCHM for Word v3.03 ساخت فايل هاي راهنما با Softany WinCHM for Word v3.03

محمدرضا بازدید : 43 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (1)

Dmitry Sches Diversion v1.11 استودیو قدرتمند و کاربردی در زمینه ی میکس و افکت گذاری بر روی صداها می باشد ، این نرم افزار که به تازگی برای PC منتشر شده است دارای ابزارهای متعدد و پیشرفته ای به منظور ادیت و قرار دادن افکت بر روی صداها می باشد خروجی صدا نیز در این نرم افزار بسیار با کیفیت است و هنگام رندر کردن پروژه خود می توانید یک فایل صوتی بسیار با کیفیت داشته باشید ، Dmitry Sches Diversion از پردازنده های چند هسته ای نیز پشتیبانی می کند و همین مسئله موجب می شود تا روند کار با نرم افزار با سرعت بسیار بالایی انجام پذیرد.

 

Dmitry Sches Diversion ميكس و افكت گذاري حرفه اي روي صدا با Dmitry Sches Diversion v1.11 x86/x64

محمدرضا بازدید : 36 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Video Converter Ultimate نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از Aiseesoft Studio می باشد.

                                                                      

محمدرضا بازدید : 73 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

با استفاده از پروژه های آماده ی افترافکت می توانید در کمترین زمان ویدئوهای موردنظر خود را آماده کنید . موضوع این ویدئوها می توانند بسیار گسترده باشند از معرفی یک شرکت یا سایت گرفته تا انتخاب به عنوان تیتراژ انواع برنامه ها و فیلم ها . برای شما علاقه مندان به افترافکت ، پروژه ای آماده با نام Adventure Titles را آماده کرده ایم که بسیار حرفه ای و با کیفیت می باشد . در ادامه می توانید نسخه ی پیشنمایش این پروژه را مشاهده نمایید .

                                                                     

محمدرضا بازدید : 55 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

                                                      

امروزه کاربران برای انجام بسیاری از امور مختلف و رفع نیازهای خود قادرند تا با استفاده از نرم افزارهای مختلف مشکلات خود را برطرف نمایند. امروزه در هر زمینه ای می توان نرم افزاری را یافت که به کاربران در انجام امور کمک شایانی می کند و کاربران نیز به راحتی قادرند تا از ابزارهای برنامه استفاده نمایند. یکی از پراستفاده ترین ابزارهایی که امروزه ممکن است مورد استفاده کاربران و به خصوص کاربران جوان قرار گیرد ، ابزارهای مربوط به ساخت و ترکیب موسیقی می باشد و دلیل این امر نیز علاقه امروزه بیشتر جوانان به ساخت آهنگ و موسیقیمی باشد.

RockIt DJ Pro  نام نرم افزاری می باشد که همان طور از نام آن مشخص است برای ترکیب و MIX آهنگ ها طراحی شده است. در این نرم افزار کاربران قادرند تا با ابزارهای مختلف اقدام به ساخت و ترکیب آهنگ های مورد علاقه نمایند و یا تغییراتی را بر روی آن ها اعمال نمایند.  این نرم افزار ابزارهای خود را به صورت کاملا گرافیکی در اختیار کاربران قرار می دهد و به این ترتیب کاربران نیز به راحتی قادرند تا از ابزارهای مورد نیاز خود استفاده نمایند. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت  SoftJock می باشد.

درباره ما
دانلود نرم افزار،بازی،فیلم،تصویر،موزیک و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    موبایل


    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 533
  • بازدید کلی : 14,295
  • کدهای اختصاصی
    file:///C:/Users/Fanos/Downloads/googlea1066ca272a223cc%20%281%29.html