loading...
شکیل دانلود
محمدرضا بازدید : 38 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (1)

دانلود تيتراژ برنامه ماه عسل 92

دانلود تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل 92 فرزاد فرزین

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فرزاد فرزین بنام ماه عسل
موزیک: فرزاد فرزین ، تنظیم: مهران خلیلی ، میکس و مستر: آرش پاکزاد
این آهنگ تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل می باشد.

محمدرضا بازدید : 71 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل92 مهدی یراحی

دانلود تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل 92 مهدی یراحی

هر جور میتونی بمون  من با تو سازش میکنم

هر بار میگفتم نرو اینبار خواهش میکنم

با زخم تنهاتر شدن محتاج تسکینم نکن

تنها تر از من نیستی تنهاتر از اینم نکن

با گریه های هر شبم دنیال مرحم نیستم

اینبار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم

کی گفته این خواهش منو  تو چشم تو کم میکنه

این التماس آخرم خیلی بزرگم میکنه

باور نکن راضی بشم چون دوستت دارم بری

اینقد در ها رو وا نکن من که نمیزارم بری

یک عمر من پر پر زدم چون درد دوری کم نبود

اینها که میگم یک شب از چیزی که حس کردم نبود

محمدرضا بازدید : 63 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

خلاصه داستان سریال مادرانه : اردلان از همسر خود جدا شده و پسر و دختر خود را سرپرستی می کند اما در می یابد که فاصله زیادی از لحاظ اجتماعی با دخترش رها پیدا کرده و…

مجموعه عکس های سریال مادرانه

 
محمدرضا بازدید : 20 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۱۱۵ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت Psd, Png, Ico و در ابعاد ۱۲۸در ۱۲۸ هستند..

 

Harmonia مجموعه 115 آیکون با طرح نقاشی Harmonia Pastelis Icon

محمدرضا بازدید : 47 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

قلب محرم اثری تصویری به صورت نماهنگ ساخته مستانه مهاجر با صدای بنیامین بهادری و سهراب پاکزاد است. فایل صوتی این اثر نیز با تنظیم علی پاکدامن و ترانه فرید احمدی با کیفیت ۳۲۰kbps به همراه کلیپ تصویری آن هم اکنون قابل دریافت می باشد.

 

ghalbe moharam دانلود کلیپ تصویری “قلب محرم” بنیامین بهادری + آهنگ

محمدرضا بازدید : 71 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.

اما در میان این سیاهی ها رگه های امید نمایان میشوند…یخ های سطح مسکو که اکنون شهری یخ زده است در حال ذوب شدن هستند.شایعاتی مبنی بر نمایان شدن خورشید در جای جای این تونل ها شنیده می شود و شما از معدود افرادی هستید که توانایی نجات مردم از این فلاکت و بدبختی را دارید و نگاه تمامی مردم بی گناه به سمت شما و گروهتان است.پس آماده شوید!مردم روسیه منتظر شما هستند.

METRO: Last Light PS3-DUPLEX

 

Metro Last Light ps3 cover small دانلود بازی METRO: Last Light برای PS3

محمدرضا بازدید : 32 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 PS3-STRiKE

 

GRID 2 ps3 cover small دانلود بازی GRID 2 برای PS3

محمدرضا بازدید : 29 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

Remember Me PS3-DUPLEX

 

Remember Me ps3 cover دانلود بازی Remember Me برای PS3

محمدرضا بازدید : 19 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

داستان بازی از انجا شروع می شود که کل شهر را ویروسی قارچی به نام cordyceps فراگرفته و مردم شهر را الوده نموده است.این ویروس طوری است که اگر انسانی به آن الوده گردد این انسان تبدیل به زامبی میشود.در این شهر که این ویروس انرا فرا گرفته است تنها یک منطقه وجود دارد که در ان انسانهای بازمانده از این ویروس در انجا جمع شدند.این منطقه حفاظتی توسط سربازانی مراقبت میشود تا انسانهای الوده به این ویروس وارد منطقه حفاظتی نشوند.در این منطقه حفاظتی دو نفر به نامهای joelوellie هم هستند که شخصیتهای اصلی داستان بشمار میروند.joel یک مرد ۴۰ ساله است که قبلا قاچاقچی بوده و ellie یک دختر ۱۴ساله میباشد که پدرو مادری ندارد.یک روز دوست joel از او درخواست میکند که از ellie که پدرو مادری ندارد مراقبت کند.یک روز این دو نفر به دلیلی از منطقه حفاظتی فرار میکنند.این فرار موجب میشود که سربازان منطقه حفاظتی به دنبال انها بروند اما موفق نمیشوند که انها را پیدا کنند.حال این دو نفر باید جان خودشان را بخاطر موقعیتی که قرار گرفته اند یعنی از یک طرف سربازان منطقه حفاظتی و از یک طرف زامبی ها و از طرف دیگر انسانهای خلافکاری که شهر را در دست گرفته اند نجات دهند.

The Last of Us PS3-DUPLEX | 27.9 GB

Note: Repack_English Only

 

The Last of Us ps3 cover small دانلود بازی The Last of Us برای PS3

محمدرضا بازدید : 28 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

وقت انتقام است! Jake Conway از ویتنام برگشته تا انتقام برادر خود را که توسط یک گروه موتور سوار در حوالی همین شهر با نام "دست شیطان" به طور وحشیانه ای کشته شده است را بگیرد. حال در فضای بی قانونی دهه ی شصت در امریکا، جیک هر کسی یا هر چیزی را که بر سر راهش باشد به طرز خون آمیزی از میان بر می دارد – چه پیاده، چه سوار بر موتور و چه در حال دویدن. به این نبرد انتقام جویانه ملحق شوید! از ویژگی های این بازی می توان به نبردهای پر سرعت، قابلیت شخصی سازی موتور خود، تجربه ی راک اند رول دهه ی شصت و … اشاره نمود.

Ride to Hell: Retribution PS3-COLLATERAL

 

Ride to Hell Retribution ps3 cover small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PS3

محمدرضا بازدید : 31 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

بازی ورزشی "پادشاهان فوتبال" یک شبیه ساز کاملا جدید از زندگی ورزشی فوتبالیست ها می باشد. زندگی هر روزه ی فوتبالیست ها، شبیه سازی تمرینات روزمره ی آن ها برای بهبود مهارت هایشان و تمام داستان ها و تضادهای زندگی واقعی آن ها که در یک فصل فوتبال برای بازیکنان پیش می آید در این بازی گنجانده شده است. بوسیله ی انتخاب بازیکنان و تصمیم گیری های حرفه ای خود در مورد شخصیت بازیکنان، شما باید آینده ی هر فوتبالیست خود را پیش بینی کنید و منابع خود را نیز طوری تطبیق دهید تا بتوانید تیم خود را به رقابت های جهانی برسانید. بازی در یک محیط ۳ بعدی خارق العاده اتفاق می افتد. همچنین شما می توانید تیم خود را به دلخواه خود سامان دهی کنید و با آپگریدهایی که در باشگاه شما و پاداش هایی که می گیرید می توانید لذت خود را از این شبیه ساز بی نظیر فوتبال چندین برابر کنید.

Lords of Football PC-RELOADED

 

lords of football cover دانلود بازی Lords of Football برای PC

محمدرضا بازدید : 34 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

همواره پس از عرضه ی هرساله ی نسخه های بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) برای آن پچ هایی عرضه می شود که تکمیل کننده ی بازی و آپدیت نمودن نقل و انتقالات و رفع باگ های بازی و … را دارا می باشد. تا به حال در وبسایت دانلودها پچ های انگلیسی مربوط به این بازی قرار می گرفت. اما در این پست قصد معرفی پچ فوق العاده ای برای این بازی که کاملا فارسی و توسط هموطنان ایرانیمان می باشد را داریم. این پچ توسط وبسایت Pesbaz حاضر شده است. برای دانلود این پچ بی نظیر و برای مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی هنگامی که این پچ را نصب نمایید می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

|پچ فیکس PESBaz Persian Gulf Patch v1.1 Fix به پست اضافه شد|

 

pesbaz cover پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch v1.0

محمدرضا بازدید : 45 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۴٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

PES2013 دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 4.0

محمدرضا بازدید : 42 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

اخیرا شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد از عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 رونمایی کرد و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد. با توجه به اخباری که از سوی CVG منتشر شده است امسال باید منتظر یک”motoGP” با کیفیت بسیار بیشتر و گرافیکی خارق العاده و طراحی و فیزیک بهتر موتور ها و پیست ها باشیم. اینطور که معلوم است با اضافه کردن بخش های جدیدی قرار است بازیکنان کژوال نیز جذب بازی شوند. بازی بخش چند نفره نیز خواهد داشت.

MotoGP 13 PC-RELOADED

Update: Insert DVD CrackFix added.

 

MotoGP13 pc cover دانلود بازی MotoGP 13 برای PC

محمدرضا بازدید : 38 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Element4l عنوان یک بازی جدید و فکری می باشد که همانند این بازی ها را بسیار کم دیده ایم .شما در این بازی کنترل ۴ عنصر مختلف را برعهده دارید که در پی شکل دادن به زندگی خود هستند . Element4l یک چالش است ، زمان اندکی لازم است تا شما با سبک نوآورانه ی بازی آشنا شوید ، مانند این است که بخواهید برای اولین بار دوچرخه سواری را یاد بگیرید ! تنها دشمنان شما در این بازی طبیعت و خورشید هستند . حرکت Elementها با حرکت های نینجایی ، کنترل آسان بازی با استفاده از ۴ دکمه ، موسیقی متن استثنایی از Mind Tree ، داشتن ۱۶ مرحله در ۴ مکان مختلف و … از ویژگی های این بازی جدید می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Element4l دانلود بازی فکری Element4l برای PC

محمدرضا بازدید : 30 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

The Night of the Rabbit عنوان یک بازی فکری و ماجراجویانه (ادونچر) می باشد . داستان بازی در مورد جری جوان است که خرگوشی سفید و مرموز را در شهر شگفت انگیز Mousewood دنبال می کند . دنیایی عجیب که در آن سایر مخلوقات نیز می توانند صحبت کنند و سرشار از رمز و رازهای جالب است . این شهر رویای Jerry را برای تبدیل شدن به یک شعبده بازی ممکن می سازد ، هرچند می بایست مراقب دشمنان و نیروهای شیطانی جنگل سیاه نیز بود . این ماجراجویی پر از خنده و گریه ، شادی و ترس خواهد بود و پسرک تنها در پی کشف دنیایی جدید است . داستان بازی به صورت چندلایه می باشد به صورتی که در ابتدا با سبک طنز شروع می شود و به سرعت تبدیل به یک داستان دراماتیک و فکری می شود که در حدود ۲۰ ساعت گیم پلی را رقم خواهد زد . گرافیک ۲ بعدی و کارتونی بازی یکی از نقاط قوت این بازی است که توسط Matthias Kempke طراحی شده اند . در ادامه می توانید تریلر ، تصاویر و همچنین لینک های دانلود این بازی را مشاهده نمایید .

 

The Night of the Rabbit-FLT | 5.4 GB

 

The Night of the Rabbit دانلود بازی The Night of the Rabbit برای PC

محمدرضا بازدید : 22 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Softany WinCHM for Word v3.03 نرم افزار کاربردی است که با اضافه شدن به تب های برنامه Microsoft Office Word این قابلیت را برای شما فراهم می سازد تا به راحتی از روی اسناد و متن های خود در مایکروسافت ورد فایل های راهنما تولید کنید. علاوه بر این ها قابلیت های کاربردی نرم افزار Softany WinCHM for Words همانند ساخت فایل های راهنمای PDF و HTML جهت استفاده در وب از امکانات جالب آن می باشد. توسط این نرم افزار حرفه ای قادر خواهید بود تنها با چند کلیک و بدون هیچ پیچیدگی به ساخت فایل راهنما با فرمت رایج CHM بپردازید و یا اسناد ورد خود را به فایل های راهنمای HTML – CHM تبدیل نمایید.

 

Softany WinCHM for Word v3.03 ساخت فايل هاي راهنما با Softany WinCHM for Word v3.03

محمدرضا بازدید : 23 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Photocopier PRO همانند یک دستگاه فتوکپی عمل می کند و می تواند به خوبی سخت افزارهای اسکنر و چاپگر را در قالب یک دستگاه فتوکپی مجازی به کار گیرد کافی است تا کامپیوتر شما دارای یک اسکنر و پرینتر باشد تا این برنامه کار خود را به خوبی انجام دهد. برای کار با برنامه ابتدا صفحه مورد نظر را در اسکنر قرار دهید و برنامه را باز کنید. حال کافی است تا دکمه ی کپی را در برنامه بزنید و چند لحظه صبر کنید تا پرینتر نسخه ی کپی آن را به شما بدهد. همچنین برنامه دارای تنظیمات از پیش تعریف شده برای کاربران آماتور و تنظیمات پیشرفته برای افراد حرفه ای می باشد. البته توسط تنظیم های نرم افزار می توان پاره ای عوامل موثر در چاپ را به صورت دستی نیز تنظیم نمود نظیر روشنایی و تیرگی تصویر، ابعاد کاغذ، محل قرار گرفتن تصویر، مشاهده پیش نمایش Preview  معکوس سازی تصویر و تنظیمات اصلی چاپگر و …. برنامه دارای محیطی بسیار ساده می باشد.

 

Photocopier Pro 4.04 فتوكپي توسط كامپيوتر با Photocopier Pro 4.04

محمدرضا بازدید : 43 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Advanced Office Password Recovery Pro همانطور که از نامش مشخص است ، نرم افزار مخصوص بازیابی و شکستن قفل فایل های مجموعه نرم افزارهای آفیس می باشد. مایکروسافت آفیس یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای ساخت شرکت مایکروسافت می باشد به همین دلیل احتمال اینکه در رابطه با پسورد و رمز دار بودن فایل های این نرم افزار به مشکل بربخورید زیاد است. نرم افزار پیشرو میتواند قفل و پسورد فایل های Word, Excel, Access, Outlook, Project, Money, PowerPoint, Visio, Publisher and OneNote که جز نرم افزارهای آفیس محسوب می شود را بازیابی ، حذف و یا جایگزین کند و به این ترتیب میتواند از مشکل رمز دار بودن اینگونه فایل ها رها شوید. این نرم افزار از چندین روش حمله برای از بین بردن پسورد یا محدودیت های اعمال شده روی فایل آفیس بهره می برد و در کمتر از ۱۰ دقیقه در صورت امکان پسورد فایل آفیس را خواهد شکست یا خواهد یافت. لازم به ذکر است این نرم افزار فایل های آفیس ورژن ۲٫۰ تا ورژن ۲۰۱۰ پشتیبانی میکند.

Advanced Office Password Recovery Pro2 بازیابی پسورد فایل آفیس Advanced Office Password Recovery Pro 5.5.578

محمدرضا بازدید : 52 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای تهیه انواع اسلایدها و ارائه های مربوط به کنفراس ها افزایش یافته است. یکی از مشکلاتی که بعضا کاربران در هنگام استفاده از اسلاید ساخته شده خود مواجه می شوند ، بهم ریختگی های مختلف است که ممکن است گریبان گیر هرکسی شود. برای رفع این مشکل بهترین راه حل تبدیل فایل های پاورپوینت به ویدیو و فیلم می باشد. Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal نرم افزاری مناسب جهت تبدیل فایل های نرم افزار Powerpoint که دارای فرمت هایی نظیر ppt, pptx, pptm, ppsx, pps, ppsm, potx, potm, pot می باشند به ویدیو با فرمت های مختلف نظیر  FLV و  AVI, WMV, MP4 می باشد. مهم ترین نکته در این نرم افزار عدم نیاز به نصب بودن نرم افزار Powerpoint جهت تبدیل می باشد و این مورد کمک شایانی را به کاربر خواهد نمود. این نرم افزار میتواند تبدیل کیفیت را تا سطح HD نیز انجام دهد و از نظر کیفیت فایل خروجی مشکلی نخواهد بود. امکان قرار دادن موزیک برای اسلاید و همچنین ضبط صدا برای اسلایدها و تنظیم آن نیز فراهم است. تبدیل فرمت در Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal با تمامی اشیاء به کار رفته درون اسلاید و بدون هیچگونه تغییری انجام خواهد شد و کاربر میتواند زمان نمایش هر اسلاید را نیز تنظیم کند تا به این ترتیب شخصی سازی نیز انجام شود. به وسیله این نرم افزار ضمنا میتوانید روی اسلاید ساخته شده واترمارک مورد نظر را نیز قرار دهید تا کپی رایت شما نیز رعایت شود. این نرم افزار میتواند تنظیمات شما را ذخیره کند تا در تبدیل های بعدی سریعتر به خواسته خود برسید. نرم افزار با نسخه های مختلف نرم افزار Powerpoint که آخرین نسخه آن ۲۰۱۳ می باشد نیز سازگاری کامل خواهد داشت.

 

xilisoft powerpoint to video converter تبدیل پاورپوینت به ویدیو Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal v1.1.1

محمدرضا بازدید : 52 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین کرک به تاریخ ۲۹ بهمن|

|به همراه آموزش نصب قدم به قدم در قالب یک فایل PDF اختصاصی شکیل دانلود|

 

office 2013 final cover دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013

محمدرضا بازدید : 20 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

foxit reader بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6.0.2.0413

محمدرضا بازدید : 43 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Nitro PDF Professional نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد. امکانات ریز نرم افزار در ادامه مطلب ذکر شده است.

 

nitropdf pro ساخت، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف Nitro Pro v8.5.4.11

محمدرضا بازدید : 96 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزاری که قادر است فایل ها یا بهتر است گفته شود اسناد PDF را بازگشایی کرده ، امکان ساختن آن ها را به کاربر می دهد ، قابلیت ویرایش اسناد را فراهم کرده و تبدیل به فرمت های دیگر را در چنته دارد و در نهایت می تواند اسناد را از لحاظ امنیتی بیمه کند. Soda PDF Professional Edition نام این ابزار کارآمد و بسیار مفید است که از یک واسط کاربری بسیار جذاب هم بهره می برد. این واسط کاربری که مانند مجموعه آفیس از منوهای Ribbon بهره می برد در سرعت عملکرد کاربر نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. هماهنگی با تکنولوژی OCR به منظور جداسازی یا شناخت متن های موجود در تصاویر بخش دیگری از قابلیت های این نرم افزار را تشکیل می دهد. ساخت اسناد از محیط های مختلف با استفاده از ترفند پرینتر مجازی کار را فوق العاده ساده می کند هرچند این ابزار با مجموعه آفیس  و مرورگرهای رایج برای ساخت اسناد PDF سازگاری کامل دارد. ویرایشگری داخلی نرم افزار هم این امکان را فراهم می کند تا کاربر بتواند اسناد را به صورت کاملا مستقیم مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد. تبدیل به صفحات وب ، اسناد با فرمت Word و Excel و همچنین تصاویر هم بخش مهم و قابل توجهی است که این ابزار به کاربرانش هدیه می دهد. Soda PDF Professional Edition به تازگی نسخه ای جدید و کامل ارائه داده که با توجه به حجم مناسبش می تواند بسیار مفید واقع شود.

 

Soda PDF Pro مدیریت اسناد PDF با Soda PDF Professional with OCR Edition 5.0.133.9133

محمدرضا بازدید : 19 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft  یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه ۶٫۰۰ این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر ۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه بود که در نسخه ۷٫۰۰ این برنامه ، این زمان به ۱۳ ثانیه کاهش داده شده است. همچنین زمان جایگزینی و ذخیره سازی متن از ۹ دقیقه و ۵ ثانیه به ۱ ثانیه در نسخه جدید کاهش یافته است. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد. (باز کردن فایل ها تا سقف ۲۴۸ گیگابایت یا ۲,۱ میلیون خط)

 

EmEditor Professional ادیت حرفه ای متون خود با Emurasoft EmEditor Professional v13.0.0

محمدرضا بازدید : 22 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.1 Final

محمدرضا بازدید : 29 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Orbit Downloader یکی از معروفترین نرم افزارهای مدیریت دانلود است ، این نرم افزار مدیریت دانلود در مرحله اول سرعت کاربر را به دلیل مصرف از تمامی پهنای باند ممکن ، افزایش خواهد داد. این نرم افزار رایگان می باشد و کاربر مشکلات رایج در کرک کردن را نخواهد داشت و تمامی امکانات آن در دسترس خواهد بود. Orbit Downloader ضمن اینکه نرم افزاری برای دانلود با سرعت بالاست ، میتواند انواع ویدیوها و صوت های آنلاین در دنیای وب را دانلود کند. به این ترتیب این نرم افزار تبدیل به یکی از کاملترین نرم افزارهای مدیریت دانلود خواهد شد. محیط کاربری ساده باعث می شود کار با آن بسیار ساده باشد و بعد از مدت زمان کمی امکانات نرم افزار کاملا برای کاربر مشخص خواهد شد. این نرم افزار میتواند از انواع سایت ها که ویدیو و صوت را به صورت آنلاین به اشتراک میگذارند ، نظیر گوگل ، فیس بوک و یوتوب دانلود را انجام دهد. شرکت سازنده ادعا میکند که میتواند تا ۵ برابر سرعت دانلود کاربر را افزایش دهد. این نرم افزار از مرورگرهای کروم ، فایرفاکس ، اپرا و اینترنت اسکپلورر برای دانلود مستقیم لینک ها پشتیبانی خواهد نمود. این نرم افزار دارای تنظیمات اختصاصی در زمینه پراکسی بوده و کاربر به راحتی میتواند نسبت به تنظیم آن اقدام کند. یکی از ساده ترین قابلیت های نرم افزارهای مدیریت دانلود امکان resume و pause کردن لینک هایی است که این قابلیت ها را دارند می باشد و Orbit Downloader نیز آماده است تا در صورت امکان پذیر بودن pause و resume این کار را انجام دهد تا کاربر بتواند دانلود را متوقف کرده و در زمان دیگری ادامه آن را انجام دهد.

 

Orbit Downloader مدیریت دانلود محبوب Orbit Downloader 4.1.1.14

محمدرضا بازدید : 56 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

HiDownload Platinum نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود فایل ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد.

 

HiDownload Platinum 7.82 دانلود تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v8.08

محمدرضا بازدید : 433 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium v10.0.5.3 Final

محمدرضا بازدید : 43 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (1)

Dmitry Sches Diversion v1.11 استودیو قدرتمند و کاربردی در زمینه ی میکس و افکت گذاری بر روی صداها می باشد ، این نرم افزار که به تازگی برای PC منتشر شده است دارای ابزارهای متعدد و پیشرفته ای به منظور ادیت و قرار دادن افکت بر روی صداها می باشد خروجی صدا نیز در این نرم افزار بسیار با کیفیت است و هنگام رندر کردن پروژه خود می توانید یک فایل صوتی بسیار با کیفیت داشته باشید ، Dmitry Sches Diversion از پردازنده های چند هسته ای نیز پشتیبانی می کند و همین مسئله موجب می شود تا روند کار با نرم افزار با سرعت بسیار بالایی انجام پذیرد.

 

Dmitry Sches Diversion ميكس و افكت گذاري حرفه اي روي صدا با Dmitry Sches Diversion v1.11 x86/x64

محمدرضا بازدید : 41 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

WYSIWYG Web Builder نرم افزاری عالی برای طراحی و ساخت صفحات به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در حوزه HTML و کدنویسی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از جدیدترین فناوری های دنیای وب نظیر HTML5 و CS5 و jQuery باعث می شود ، طراحی صورت گرفته توسط آن از دنیای تکنولوژی عقب نباشد. همانطور که گفته شد ، طراحی توسط این نرم افزار بسیار ساده و بدون نیاز به دانش فنی خواهد بود ، فقط کافی است به صورت بصری هرآنچه که میخواهید را با ابزارهای درون نرم افزار به صفحه اضافه کنید تا کد مورد نیاز آن توسط خود نرم افزار نوشته شود ، از جدول ها گرفته تا عکس ، ویدیو ، اسلایدشو و اشیاء مختلف نظیر دکمه و منوها و فیلدها و فرم ها ، تماما توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند. در زمینه ابزارهای مربوط به متن ، کنترل تگ های هدینگ H1 , H2 , H3 و… و قابلیت افکت دادن به متن و ساخت متن ها رنگی و اضافه کردن Clip art ها از امکانات بخش متن است. در زمینه ابزارهای عکس موجود بودن افکت و امکان ساخت اسلایدشو و گالری عکس میتواند بسیار موثر باشد. همانطور که گفته شد ، نرم افزار از html5 و cs3 نیز استفاده میکند و در خروجی گرفتن میتوانید از این تکنولوژی ها استفاده کنید. قدرت دیگر نرم افزار امکان استفاده از امکانات jQuery است و کاربر میتواند براساس این قابلیت صفحاتش را بسازد. از jQuery میتواند در ساخت منوها ، انیمیشن و افکت ها استفاده کرد. قابلیتی به نام Built-in Content Management System نیز به کاربران سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس کمک میکند تا بتوانند برای سیستم ها نیز قالب طراحی کنند. برای قابلیت های بیشتر به ادامه مطلب بروید.

 

WYSIWYG Web Builder 9 طراحی آسان صفحات وب توسط WYSIWYG Web Builder 9.0.3

محمدرضا بازدید : 29 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

این ۴۰ موسیقی توسط گروه Pianissimo Brothers با پیانو نواخته شده اند که برای آرامش اعصاب و همچنین مدیتیشن بسیار مناسب هستند به طوری که هیچ وقت از گوش کردن آن ها خسته نمی شوید . تمام این ۴۰ آهنگ با کیفیت عالی ۳۲۰kbps آماده شده اند . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود در این موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Songs for Relaxation مجموعه 40 موسیقی آرام بخش پیانو Piano Songs For Relaxation

محمدرضا بازدید : 34 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Stray Souls 2: Stolen Memories (ارواح ولگرد ۲ : خاطرات ربوده شده) عنوان یکی دیگر از بازی های جدید سبک Hidden Object می باشد . در این نسخه از بازی شما می بایست به مادری کمک کنید تا دختر خود را نجات دهد . یک دلقک شیطانی در شهری عجیب ، ساکنان شهر را به عروسک های چوبی تبدیل می کند . شما می بایست راز این شهر را کشف کنید و دختر خود و تمام شهر را نجات دهید . این نسخه از بازی Collector's Edition می باشد که دارای برترهایی نسبت به نسخه استاندارد است . برای این سبک از بازی ها ، بهترین نسخه همین Collector's Edition می باشد .

 

Stray Souls 2 دانلود بازی فکری Stray Souls 2: Stolen Memories

محمدرضا بازدید : 61 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

این پک شامل ۴۹۸ فونت زیبا و انگلیسی سال ۲۰۱۳ می باشد که در در فرمت TTF آماده شده‌اند . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی می باشند که برای زیبا سازی متن ها بسیار مهم هستند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها ، برای یک طراح ضروری است . برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در کنترل پنل کپی کنید .

 

Fonts Pack Collection مجموعه 498 فونت زیبای انگلیسی Sidoka Fonts Pack Collection

محمدرضا بازدید : 58 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

با Jess Stratton همراه شوید تا به صورت مقدماتی با بخش های مختلف سرویس گوگل درایو آشنا شوید . مدیریت ، قالب بندی ، اشتراک گذاری اسناد و … از جمله سرفصل های این آموزش ها هستند . گوگل‌درایو، یک برنامه آنلاین ابری تحت اینترنت است که قابلیت نگه‌داری، اجرا و همچینین همسان‌سازی با کامپیوتر کاربر برای انواع فایل را دارد. این سرویس گوگل در ۲۴ آپریل ۲۰۱۲ انتشار یافت. این سرویس یکی از افزوده‌های برنامه گوگل داکس است که به کاربر اجازه نگهداری انواع فایل در سرور(های ابری) گوگل را می‌دهد. ایده گوگل درایو از مارچ ۲۰۰۶ زده شد!

                                                           Google Drive Essential Training آموزش کار با سرویس گوگل درایو Google Drive Essential Training

محمدرضا بازدید : 36 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Video Converter Ultimate نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از Aiseesoft Studio می باشد.

                                                                      

محمدرضا بازدید : 74 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

با استفاده از پروژه های آماده ی افترافکت می توانید در کمترین زمان ویدئوهای موردنظر خود را آماده کنید . موضوع این ویدئوها می توانند بسیار گسترده باشند از معرفی یک شرکت یا سایت گرفته تا انتخاب به عنوان تیتراژ انواع برنامه ها و فیلم ها . برای شما علاقه مندان به افترافکت ، پروژه ای آماده با نام Adventure Titles را آماده کرده ایم که بسیار حرفه ای و با کیفیت می باشد . در ادامه می توانید نسخه ی پیشنمایش این پروژه را مشاهده نمایید .

                                                                     

محمدرضا بازدید : 48 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

                                                


تعداد صفحات : 2

درباره ما
دانلود نرم افزار،بازی،فیلم،تصویر،موزیک و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    موبایل


    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 574
  • بازدید کلی : 14,336
  • کدهای اختصاصی
    file:///C:/Users/Fanos/Downloads/googlea1066ca272a223cc%20%281%29.html