loading...
شکیل دانلود
محمدرضا بازدید : 433 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium v10.0.5.3 Final

محمدرضا بازدید : 43 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (1)

Dmitry Sches Diversion v1.11 استودیو قدرتمند و کاربردی در زمینه ی میکس و افکت گذاری بر روی صداها می باشد ، این نرم افزار که به تازگی برای PC منتشر شده است دارای ابزارهای متعدد و پیشرفته ای به منظور ادیت و قرار دادن افکت بر روی صداها می باشد خروجی صدا نیز در این نرم افزار بسیار با کیفیت است و هنگام رندر کردن پروژه خود می توانید یک فایل صوتی بسیار با کیفیت داشته باشید ، Dmitry Sches Diversion از پردازنده های چند هسته ای نیز پشتیبانی می کند و همین مسئله موجب می شود تا روند کار با نرم افزار با سرعت بسیار بالایی انجام پذیرد.

 

Dmitry Sches Diversion ميكس و افكت گذاري حرفه اي روي صدا با Dmitry Sches Diversion v1.11 x86/x64

محمدرضا بازدید : 41 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

WYSIWYG Web Builder نرم افزاری عالی برای طراحی و ساخت صفحات به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در حوزه HTML و کدنویسی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از جدیدترین فناوری های دنیای وب نظیر HTML5 و CS5 و jQuery باعث می شود ، طراحی صورت گرفته توسط آن از دنیای تکنولوژی عقب نباشد. همانطور که گفته شد ، طراحی توسط این نرم افزار بسیار ساده و بدون نیاز به دانش فنی خواهد بود ، فقط کافی است به صورت بصری هرآنچه که میخواهید را با ابزارهای درون نرم افزار به صفحه اضافه کنید تا کد مورد نیاز آن توسط خود نرم افزار نوشته شود ، از جدول ها گرفته تا عکس ، ویدیو ، اسلایدشو و اشیاء مختلف نظیر دکمه و منوها و فیلدها و فرم ها ، تماما توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند. در زمینه ابزارهای مربوط به متن ، کنترل تگ های هدینگ H1 , H2 , H3 و… و قابلیت افکت دادن به متن و ساخت متن ها رنگی و اضافه کردن Clip art ها از امکانات بخش متن است. در زمینه ابزارهای عکس موجود بودن افکت و امکان ساخت اسلایدشو و گالری عکس میتواند بسیار موثر باشد. همانطور که گفته شد ، نرم افزار از html5 و cs3 نیز استفاده میکند و در خروجی گرفتن میتوانید از این تکنولوژی ها استفاده کنید. قدرت دیگر نرم افزار امکان استفاده از امکانات jQuery است و کاربر میتواند براساس این قابلیت صفحاتش را بسازد. از jQuery میتواند در ساخت منوها ، انیمیشن و افکت ها استفاده کرد. قابلیتی به نام Built-in Content Management System نیز به کاربران سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس کمک میکند تا بتوانند برای سیستم ها نیز قالب طراحی کنند. برای قابلیت های بیشتر به ادامه مطلب بروید.

 

WYSIWYG Web Builder 9 طراحی آسان صفحات وب توسط WYSIWYG Web Builder 9.0.3

محمدرضا بازدید : 29 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

این ۴۰ موسیقی توسط گروه Pianissimo Brothers با پیانو نواخته شده اند که برای آرامش اعصاب و همچنین مدیتیشن بسیار مناسب هستند به طوری که هیچ وقت از گوش کردن آن ها خسته نمی شوید . تمام این ۴۰ آهنگ با کیفیت عالی ۳۲۰kbps آماده شده اند . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود در این موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Songs for Relaxation مجموعه 40 موسیقی آرام بخش پیانو Piano Songs For Relaxation

محمدرضا بازدید : 34 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Stray Souls 2: Stolen Memories (ارواح ولگرد ۲ : خاطرات ربوده شده) عنوان یکی دیگر از بازی های جدید سبک Hidden Object می باشد . در این نسخه از بازی شما می بایست به مادری کمک کنید تا دختر خود را نجات دهد . یک دلقک شیطانی در شهری عجیب ، ساکنان شهر را به عروسک های چوبی تبدیل می کند . شما می بایست راز این شهر را کشف کنید و دختر خود و تمام شهر را نجات دهید . این نسخه از بازی Collector's Edition می باشد که دارای برترهایی نسبت به نسخه استاندارد است . برای این سبک از بازی ها ، بهترین نسخه همین Collector's Edition می باشد .

 

Stray Souls 2 دانلود بازی فکری Stray Souls 2: Stolen Memories

محمدرضا بازدید : 62 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

این پک شامل ۴۹۸ فونت زیبا و انگلیسی سال ۲۰۱۳ می باشد که در در فرمت TTF آماده شده‌اند . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی می باشند که برای زیبا سازی متن ها بسیار مهم هستند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها ، برای یک طراح ضروری است . برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در کنترل پنل کپی کنید .

 

Fonts Pack Collection مجموعه 498 فونت زیبای انگلیسی Sidoka Fonts Pack Collection

محمدرضا بازدید : 59 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

با Jess Stratton همراه شوید تا به صورت مقدماتی با بخش های مختلف سرویس گوگل درایو آشنا شوید . مدیریت ، قالب بندی ، اشتراک گذاری اسناد و … از جمله سرفصل های این آموزش ها هستند . گوگل‌درایو، یک برنامه آنلاین ابری تحت اینترنت است که قابلیت نگه‌داری، اجرا و همچینین همسان‌سازی با کامپیوتر کاربر برای انواع فایل را دارد. این سرویس گوگل در ۲۴ آپریل ۲۰۱۲ انتشار یافت. این سرویس یکی از افزوده‌های برنامه گوگل داکس است که به کاربر اجازه نگهداری انواع فایل در سرور(های ابری) گوگل را می‌دهد. ایده گوگل درایو از مارچ ۲۰۰۶ زده شد!

                                                           Google Drive Essential Training آموزش کار با سرویس گوگل درایو Google Drive Essential Training

محمدرضا بازدید : 37 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Video Converter Ultimate نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از Aiseesoft Studio می باشد.

                                                                      

محمدرضا بازدید : 74 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

با استفاده از پروژه های آماده ی افترافکت می توانید در کمترین زمان ویدئوهای موردنظر خود را آماده کنید . موضوع این ویدئوها می توانند بسیار گسترده باشند از معرفی یک شرکت یا سایت گرفته تا انتخاب به عنوان تیتراژ انواع برنامه ها و فیلم ها . برای شما علاقه مندان به افترافکت ، پروژه ای آماده با نام Adventure Titles را آماده کرده ایم که بسیار حرفه ای و با کیفیت می باشد . در ادامه می توانید نسخه ی پیشنمایش این پروژه را مشاهده نمایید .

                                                                     

محمدرضا بازدید : 48 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

                                                


تعداد صفحات : 5

درباره ما
دانلود نرم افزار،بازی،فیلم،تصویر،موزیک و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    موبایل


    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 282
  • بازدید سال : 666
  • بازدید کلی : 14,428
  • کدهای اختصاصی
    file:///C:/Users/Fanos/Downloads/googlea1066ca272a223cc%20%281%29.html